Merhabalar analar! ❤️
17 günlük bebeğim var şuan annem yanımda ve kucağa alıştı pazartesi annem gidicek.
evdeki işleri tek başıma halletmem lazım çocuğu bırakınca deli gibi ağlıyor. Sancılı, gazlı ve hatta büyük tuvaletini bile yapamadığı için sürekli kızaran bi bebek...
güzel bir yenidoğan aparatlı kanguru alayım diyorum önerisi olan varmı?
veya böyle sürekli bebeği ağlak olan anneler.. öneriniz var mı?
yorgun düştüm artık..