Junioraras61 kızlar yeni telefon alicam 12 ama çok gönülsuz gibi kaldım yani param gitcegimden😂 24 bin TL çok mu garantisi var 10 ay
sosyologsmom Junioraras61 pil sağlığı kaç,kaç gb hafıza ve daha önve hangi telefonu kullanıyordunuz 2 senedir iphone 12 kullanıyorum
merrv26 Junioraras61 ben kullanıyorum 1 senedir memnunum 7 den geçmiştim onuda 7 sene kullanmıştım yeni yenidir bence
Uzayyy Junioraras61 I phonelarda 12 modeli çok tutulmadı . Ya 11 alın ya da 13 alın . İlgilenen herkes bilir bu durumu .
Junioraras61 sosyologsmom önceden iPhone 6splus kullanıyordum sorna bozuldu redmi not 11 pro kullandım ama hiç membun değildim. pil sağlığı 88 128 GB
Yusufagahinannesi Junioraras61 bu kadar eski model bir telefona bu parayı vermek mantıklı değil. Ben şahsen 11 kullanıyorum iş telefonu olarak sıfır aldım kendim çok özenli ve dikkatli kullanmama rağmen çok yıprandı. 12de model olarak artık çok eskide kaldı
humanur09 Junioraras61 1 yıl oldu sıfır aldım 12 kullanıyorum ama şarj ve hafıza (128gb)olarak hiç memnun değilim