hazale966
Hiçbirini kullanmadım. Süt vermeyi düşünmüyorum kısacası.
Oğlum şu an 27 aylık 20.ayda formül mamayı kendisi bıraktı. Akşam yemeğinden sonra meyvesini yiyip 1 bardak suyunu içip direkt uyuyor. O şekilde alıştırdım. Günde 1 kere de kefir içiyor. Mutlaka her gün 1 kase ev yoğurdu yiyor yaşına girdiğinde beri.