Merhabalar bebeğim 11 aylık ek gıda reddi var sadece emmek istiyor ne yaparsam yapayım ağzını kitliyor doktora götürdüm demir eksikliği var ilaç başladık 1 aydır alıyor ama iştahında bir değişim olmadı oyunla vermeye çalışıyorum almıyor dikkatini dağıtıyorum almıyor ne yaparsam yapayım yediremiyorum kilosu da yaşıtlarına göre aşağıda mama denedim almadı kaşık mama yapıyorum almıyor eline veriyorum çiğneyip atıyor paikolojikmen çöktüm artık ne yapacağımı bilmiyorum buna benzer durum yaşayan varmı öneriniz nedir kızlar