Kızlar şimdi bebeğim 2 gün sonra 6 aylık oluyor artık tadımlara başlıyacagım . Ama benim bebeğim kolik bebek . 6 aylık olmasına rağmen artık ağlamasından dolayı acile gittik röntgen çektiler ve bir sürü gaz çıktı lavman verdiler . 6 aylık olmasına rağmen gazı geçmemiş ek gıdaya geçeceğim şimdi ya yine bunlarda kabızlık falan yaparda gazı yine çok birkirse . Siz nasıl ilerlediniz