academicmom eymenku Evet yüzüstü yatırmayı bir kişi daha yazdı ben de deneyeceğim mutlaka 🥰 Sling de aldım aslında ama pek alışamadık biz ona
eymenku academicmom ben slinge 15 günlükken bağladım ilk günden bayıldı ama şimdi büyüdü tabi ilk günkü kadar kolay olmuyor taşıması 😆
academicmom yldrm12 Yaa duygulandım niyeyse bu mesaja 🥹 lohusalık hallerim devam ediyor sanırım 😅 büyüyünce arayacağım gerçekten bu zamanlarını 🥹
sedadzcn cloudsea bir hafta çok zorladı şimdi de yeni yeni sakinleşiyor çok kısa uyuyordu meme reddi yaptı bir kaç gün sürekli ağlıyordu ama geçti sayılır çok şükür eşimde ilgilendi çoğu gece ben uyudum o baktı öyle öyle atlattık
nerminisitan academicmom ne zaman neyi istiyorsa öyle davrandım Allah’a şükür de mutlu ve uyumlu bir bebek oldu. Biraz sabretmek gerekiyor
academicmom Myneymis Biraz daha büyüyünce düzeliyormuş tecrübeli anneler hep öyle yazmışlar sizin de düzelir umarım 🌸
elaannes academicmom bizde öyleydik tuvalete bile gidemiyordum gece bile sadece kucakta uyuyordu 3. Aydan sonra azaldı yerine koymaya başladım şuan 5.5 aylık yatağında uyuyor
academicmom eymenku Biz çok alışamadık ona ya, aslında başta sevdi ama hem uzun süre durmak istemedi hem de benim sezaryen dikişlerim acıyınca bıraktık. Biraz daha büyüsün kanguruya geçeceğiz
biimiyomyardimet academicmom 4. Aydan sonra dış dünyayı da keşfedince ayrılıyorlar merak etmeyin🥰 peşine dönme, emekleme, sıralama derken bitiyor o kucak sevdası. Yerini yaramazlıklar alıyor 🫠
Atlasbebek3535 academicmom bırakın alışsın istediği kadar dursun zaten zamanla sonra istemivek. Tadını çıkarın cabuk gecıyor zaman
Acargun academicmom sizi bekleyen şeyleri bilin ama derine inip zihninizi bulandırmasına izin vermeyin doyasıya öpün koklayın oh mis bakın bizler kaç yaşına geldik ne ara geçti bunca yıl… çok sevilen bebek sağlıklı huzurlu akıllı bir birey olacak inşallah 🙏🏼🍀 sevgiler