Kizlar 51 gun oluyor dogum yapali 40 taneye yakin dikisim oldu dis dikisler dustu ama ictekileri bilmiyorum dogumdan sonra doktor fobim oldu cunku 22 saat suni yedim neyse sorum ic dikislerin dustgnu nasl anlarz hala aynsyla dahi bakamiyorm dikislere pskolojm alt ust bilgsi olan yazabilir mi ??