Kızlar bebeğim bir buçuk aylık mamayı içiyor biraz sonra uyuyor gazını çıkarıyorm yatıyorum 5-10 dakıka sonra kalkıyor tekrar içmek istiyor bu şekilde 3-4 defa oluyor bazen hatta
Bir mama içmesi bir saati buluyor uykusu gecikiyor vs
Ne zaman tek seferde içecek ya da ben mi bir yerlerde yanlış yapıyorum