ilaydakaya21 Kızlar merhaba camlarınııı zı kaç ay da bir temizliyorsunuz ben 15 güne bir temizlemeye çalışıyorum abartıyorsun diyorlar ama bilmiyorum
talhamamy ilaydakaya21 valla çocuktan sonra aylar üstüne siliyorum balkon camımı mesela 9 ay oldu silemedim🤭🤷🏻♀️
bidebayilistersenferiya ilaydakaya21 ben 15 günde anca yerleri silebiliyorum helal olsun 6 ay oldu herhalde cam sileli 😑
ilaydakaya21 talhamamy 😊 benmde bir kzım var 1 buçuk yaşında bide dha yeni gebeliğimi öğrendim bakalım iki çocukla da yapablckmym
mamylatte ilaydakaya21 benim evin önündeki yol bozuk ve o kadar toz var ki anlatamam ben 3-4 ayda bir siliyorum. Silince bir haftada geri eski halinş alıyor ve camları da açmıyorum o taraftaki Valla kendinize yazık bu temizlik yüzüne yaşlanıyır kadınlar
Aklimideliricem Benimde 5 ayı vardır rahat😂 kış geldi diye de hepten saldım hiç ellemedim bu aralar bi silmek istiyorum ksksksksj 15 gün çok fazla cidden çok mu toz alıyo ki evin
Mnli ilaydakaya21 15 ya da ayda ama ben kendim silmiyorum kendim silsem bu kadar sık silmem kışın 2 ayı bulur 😂 zaten ne zaman cam sildirsem ya yağmur ya kar yağıyor son 2 de birinde dolu yağdı birinde nisan ortasında lapa lapa kar 😅
linosko1 ilaydakaya21 18 aylik kizim var 5.kattayim yukseklik korkum var silemiyorum yilda 3 kere yaz temizligi kis temizligi bahar temizligi derken siliniyor kayinvalidemin ya da esimin yardimiyla.
momas ilaydakaya21 9 aydır silinmiyor jxnajaja yani doğumdan beri. Ama yaz geldi pazar günü silerim belkiii 😂