Taze_anne33 koldan oldu ateşlenmişti şişmişti biz bayağı kötü geçirmiştik hala da 1 aşısı daha bar su çiçeğini artık 2. Sınıfta değil 4 yaşta hatırlatma amacıyla doktorlar öneriyor aile hekimliği yapmıyor bebekken yapılmıştı zaten diye . Biraz hasta gibi hastalığı geçsin birde onu yaptıracağız