Fatmagul6543 biricik9 günde 2_3 defa sürdüm 2_3 günde iyileşti bi kac kere oldu hep ondan sürdüm iyi geldi benimkini annem vermişti kendi yaptı belki tamamen doğal olduğundan ise yarıyor olabilir kucukkende bepandhol kullanıyordum oda çok iyi geliyordu hemen
eliss2344 bebisliozlem yedikletinden dir dikkat et ve ayricz bepantol cok iyi gecirmeyr degil onlemeye yaridmci bir krem olmadan da surmen gerekiyor
software trabzonlumom bende onu kullanıyorum ama etki etmedi hala. Mantar pişiği var bizde sizin ne kadar sürede geçmişti
Prenses_annesi22 bebisliozlem bnm oglumunda yanık gbı olhyor soyuluyor derısı ne denedıysem olmadı hamazıng gecırsı sarı olanı kızımdada varsı onuda oksızınc cay agac yaglı pısık kremı gecırmıstı.