Kizlar merhaba 36. Haftada doğum yaptım ama bebeğim 34 haftayla uyumlu dogdu şiddetli zatürre geçirdi 12 gün yoğun bakımda kaldı çıktıktan sonra göz kontrolüne götürdük erken doğduğu için göz damarları gelişmemiş denildi 1 ay sonra tekrar götürdük göz ölçülerinin biraz büyük oldugu 1 ay sonra tekrar götürmemiz söylendi 4 kez üst üste damla dokuyolar bizde goturmedik 6 ay asisinda hemşire gözleri hafif şaşı dedi bı şaşılık durumu olsa doktor farkedip söylemez miydi en son goturdugumuzde 3 aylıktan büyüktü