kardelen2 kızımda 4 aylıkken arada tek yediğim şeyleri parmağımı batirip ağzına koyardım öyle basın diye 5 aylıkken arada verme başladım 6 aylık tam verdim
Şuan oğlum 4.5 aylık olsun öyle yapavam yine
Şimdi sen bebeğini daha iyi bilirsin kabız olmuyorsa yavaştan basliyabilirsin ama çokta verme yavaş yavaş az günde tek öğün şeklinde ki alışsın mide bağırsak vucudu