Bebeğim 2 kg doğdu
Kilo alımı düzensizdi çok iştahsız 6. Ayında kilo vermeye de başlayınca (1 kiloya yakın ) infatrini mama başlandı
1 buçuk aydır kullanıyor sadece 300 gram aldı
8 aylık 6300 gram
4ve 5. Ayda da sadece 300 gram almıştı iki ayın toplamında
- Ay boy 67 kilo 6300 sizce nasıl lütfen deneyimli anneler yazsın