cLearQueen sleepnessnami kuzuum aciklama icin tesekkurler ama kullanici adina tiklayinca direkt cikis yap? Yazisi geliyo bana
sleepnessnami denizalismom cevap verince cevabım onayda bekliyor neden? Hiçbir yanlış kelime kullanmıyorum kaç seferdir sürekli oluyro
sleepnessnami denizalismom daha fazla kısmına girince üst tarafta kullanıcı adın var oraya girip numaranı yazıyorsun doğrulama kodu geliyor kodu girip onaylıyorsun sonra oluyor canım denizalismom
sleepnessnami cLearQueen o zaman sizinki giriş yapmış aslında ama neden hala çıkıyor o zaman çünkü giriş yaptığında tıklarsak senin dediğin çıkıyor gerçekten