Bebegim 6 aylik bezini degiserken 2 saniye arayla yere düştü amma yüzü üste düşmüştü ben baktığımda kafasında yerden dik tütmüştü yani kollarıyla kendini dik tütmüştü agladi baya 5 dakika felan sonra normal güldü bende elimi soğuk buzla basin-a boynuna yuzune kompers yaptim yuzunde her an gibi bir kizariklik yok normal oynuyor guluyor korkuyorumda soylemeye evde kiminse basina geldimi? Ne yapayim bilmiyorum cok kotuyum agliyorum durmadan