elifgibii benm oğlan da var daha kötü olmuştu emin ol. Atopik dermatit egzemayız biz. Sık duş almak, terlemek cildin kuru kalması yapıyo bnm oğlan bebekken tombuldı boynu boğazı katlanıp derlerdi böyle olurdu şuan 7 yasında hala terlese oluyo lif lemek yasak bize cildi hassas kuruyo kasınıyo özel duş şampuanı mustelanın kullanıyorum haftada bir en fazla 2 kez yıkıyorum parfüm ve değişik krem de sürme kendi kremi varsa onu sür derim bide iyi bi doktor (cildiye)takibinde olun o önerir zaten