Dün kızımın 6.ay aşısını yaptırdık sonra doktor kontrolüne gittim vs eve geldim üstün değiştirdim akşam böyle birşey gördüm incitmiştir diye düşündüm veya iğneyi acaba çıkarırken cizildimi diye de düşündüm ama cizik yok sadece kabarık baya da huysuzdu ateşide oldu ilaç içirdim fakat bugün baktım tekrar gecmemiş buzmu uygulamalıyım daha önce böyle olmamıştı 😒

