Benim postlarım hep bu konuda. Kızım 5. Ayına girecek son 1 haftaya yakın biberon emmeyi unuttu şaka gibi hiçbirşekilde mama içmiyor. Ek gıdaya geçmiştik sadece kaşıkla biraz birşeyler yiyor ama yani bu ayda ki bebek yalnız ek gıdayla olmaz ki. Akıl verin mama biberon değişimi yaptım yok sadece sakız gibi çiğniyor hergün ağlıyorum 😢😢