Kızlar 2. Gebeliğim 15 haftalık hamileyim ve kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum belirtilerim asla yok ve okb rahatsızlığım olduğu için sürekli vesvese halindeyim ,bir şey olduysa diye . 2. Gebelikte böyle olan var mı ? Belirtileri ne zaman hissetmem gerekiyor ? Hiçbir şey hissetmiyorum .Bu arada karnım çıktı ama uzanınca dümdüz oluyo ben bu işten hiçbir şey anlamadım ilk gebeliğimde hiç böyle değildi ? 🥹🙃🩷