Herkese Günaydınn
Kızım 17 aylık dün gece hiçbir şeyi yokken uyurken tesadüfen ateşine bakmamla ateşi olduğunu gördüm ve evde ateş düşürücü olmadığı için acile gittik oradaki doktor ateşine kilosuna bile bakmadan sadece boğazına bakarak KLAVUNAT antibiyotik ve calpol yazdı gönderdi bende açıkçası tedirgin oldum sonuçta bu antibiyotik kiloya göre dozu ayarlanıyor en son 6 ay önce tartıldı kızım sonrasında kilosu azaldı mı arttı mı bilmiyoruz ayrıca da bu antibiyotiği daha önce hiç kullanmadık benim kızımın şuana kadar hiç ateşi çıkmadı yani daha önce de boğaz enfeksiyonu geçirdi birkaç kez ama ilk kez ateşlendiğini görüyorum şuan da genel durumu iyi hiçbir hastalık belirtisi yok ateşi de yok ben antibiyotiğe başlamadım siz olsanız napardınız aranızda bu antibiyotiği kullanan var mı ? Not: dün gece doktorumuza yazdım ancak hala dönmedi o yüzden birde size sormak istedim çok uzun oldu teşekkür ederim şimdiden 🫶🏻