Kızlar kızım 18 aylık olmak üzere bugünlerde sürekli beni istiyor , iş yapmak onun yemeğini hazırlamak bile çok zor oluyor.. az önce yine ağladı almadım kucağıma kahvaltısını topluyordum sabah 6 dan beri ağlamaklı zaten bende kolundan tutup mutfaktan çıkardım çık diye çünkü artık tahammülüm kalmadı bağırmak istemedim ve tabi o daha çok ağladı ağladı .. bir kaç Dk sonra aldım şimdide uyuya kaldı 😢 ya o kadar zorlanıyorum ki bu durumdan .. ona kızmak istemiyorum o yüzden odadan çıkartıyorum bu defa yine vicdanım elvermiyor şuan o kadar kötü hissediyorum ki kendimi.. bu durumda o çok ağlarken ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım çok şaşırdım artık.. kucağıma alsam hemen bu defa sürekli ağlayıp onu elde etmeye çalışıyor almasam böyle çok ağlıyor onun aklında böyle bir Anne olmaktan korkuyorum 😢 ağlıyorum şuan o kadar zordayım