bsrnrern bizim doktor 200 ml süt kullanmamı söyledi ama bildiğin kek kalıbında yaptık keki. 20 dilim böldürdü. Sonra 1 dilimden minik bir parça 15 dk sonra 2 parça 15 dk sonra 4 parça (1 dilim bitmedi) ondan sonra ki günlerde 1 dilim olarak verdik. Tabi bizim ilk denememiz hastanede oldu