balbadem48 bu yaşadıklariniz doğal ve normal şeyler ayrılık kaygısı var ama TV açıp yalnız bırakmak hem kaygıyı daha cok tetikler ve 14-15 ayda hafiflemesi gerekirken daha çok artarak ilerler hemde TV nin zararlarını söylemeye bile gerek yok daha çok kucuk yemekte 3-5 dakikada yapılan bir şey değil bunun yerine yemek yaparken tezgaha koymak, eline bir şeyler vermek bir kab içinde nohutlar gibi, yada tuvalete giderken eline 1 dilim meyve verip ben geliyorum tuvalete gidip demek hem gidip geldiğinizi görünce kaygisinin ilerleyen haftalarda azalmasına hemde ekran yüzünden oluşabilecek zararlarin önüne geçmeniz açısından daha iyi olacaktır