saremomm_ Dün kızıma rota aşısının ilk dozunu yaptırdım .bugün ishali başladı bezini değiştirirken bacağını elleyince kakasını yapıyor . Ve kusuyor emdikten sonra . Hemşire yan etki olmaz dedi ama bilgisi olan var mı yaşadınız mı siz ?
bolgn saremomm_ biz de dün olduk ama sadece hafif ateş yaptı. İshal veya kusma olmadı. Doktoruna bir danışın isterseniz
twobabymom_ cihanm evet 3 yıl öncesinde kızıma 400 küsürlerde alıp yaptırmıştım oğlum simdi 1 aylık zamanı gelince ona da yaptıracağım Allah bilir ne kadar şuan fiyatı Menenjit kızımda durum el vermemişti fiyatı çok yüksekti yaptiramamistim oğlumda durum ne olur bilmem keşke bu önemli aşılar ücretsiz olsa
bolgn cihanm evet ücretli özel aşı olarak geçiyor. Benim sigortam tamamını karşıladığı için tam tutarı bilmiyorum ama ücretli olduğunu biliyorum
twobabymom_ Bizde ateş olabilir demişlerdi haricinde bir şey demediler çok şükür o zamandan 2 dozda da sorun olmamıştı
twobabymom_ meva_07 yaptiramayanlar ne yapacak çok merak ediyorum çocuklarını göz göre göre hastalanmasin diye dua mi edecek yazık günah gerçekten devlet keske buna el atsa
meva_07 ummukerem bilmiyorum biz özele sorduk 1 ay evvel 2500 dendi. Arkadaşım bir4 hafta önce eczaneye sorduğunda 1800 dü daha sonra 3 hafta sonra 2300 aldı bizde bugün bu fiyata aldık