Hanımlar günaydın. Kilolu biriyim ve bu yaz mevsimleri benim için tamamen çile. Aşırı terleyen bir yapım var sıcağı hiç sevmiyorum kapalı da olunca çekilmez bir hal aliyor yaz mevsimi benim için. Nerden neler giyiyorsunuz ince kap vs almak istiyorum kendime hemde acilinden. Evde bir trenckotum var ama naylonlu mahvoluyorum onla. İyice isinmadan acil almam lazim ince bisey. Hangi kumaşı tercih etmeliyim ayrobin kot keten ne olmali ? Yazin full elbise giyiyorum ama icine de astar giy sutyen gozukmesin diye iclik atlet giy derken gene çile oluyo benim için. İçlik giymeme gerek olmayan öneriler istiyorum. Daha bol mu giyinmeliyim nasil yapiyorsunuz ?