Anneler bebeğim 9 aylık ve çok hareketli. Mama sandalyesine 5 aylıkkenden beri oturtmaya çalışıyorum yok yani çocuk nefret ediyor. 2 dakika bile oturmuyor dolayısıyla orda yemek de yemiyor. Ana kucağında gayet güzel oturup yiyor. Mama sandalyesine alıştıramıyorum her ağladığında almayım diyorum ama çığlık çığlığa ağlıyor. Evdeyken idare ediyorum ama dışarda çok zorluyor bu durum. Önerisi olan varsa yazabilir mi?
Ana kucağında yedirmek çok zararlı diyecek olan çok bilmiş anneler lütfen gelmesin otursa mama sandalyesinde yedirirdim mecburen böyle bir çözüm bulduk.