sahrabalam2 geçen sene verilen zam ile 32-34 bin bandında aldıklarını biliyorum, bu seneden bilgim yok. Hemşire maaşından fazla mı onu da bilmiyorum. Bir de 2 ayda bir olması gerek 1 maaş ikramiye alıyordu. O da bu sene devam ediyor mu onu da bilmiyorum. Patronumun manevi kardeşi hastanede engelli kadrosundan temizlikçi olarak girmişti işe, sonra depo sorumlusu yaptılar vs, geçen sene yapılan zam sonrası patronum ‘ben personelime asgari ücret veriyorken hastanedeki temizlik personelinin 30 küsür bin maaş alması benim bile zoruma gidiyor’ tarzında bir yorum yapmıştı. İnsan e o zaman sen de asgari değil de 30 küsür bin maaş ver demek istiyor da diyemiyor işte😬