Bebeğim 4 aylık 15 günden beridir bebeğim ara ara hep ishal oldu ama Dr götürdüm ilaç verdi hep geçti sonra tekrar başladı en son iki gün önce baya bı ishal oldu ve rota virüsü çıktı sıvı kaybı aşırı yok denildi ama iki gündür ishali durmamış hala hastanedeyiz bizde kaç günde geciyo bu kadar ishal olması normalmi acaba