Feyzosumunannesi hassasanne3 Sadece kızım çok ağlamıştı. Gün boyu zor susturmuştum o da ağrıdan. Başka bir sıkıntı yaşamadık.
cokbilmismom hassasanne3 hiç bir yan etki görmedik aşı olduktan sonra biraz ağladı emzirince sakinlesti
moryazma hassasanne3 Olmadı hatırladığım kadarıyla şu an 16 aylık olmak üzere tam hatırlamadım o kadar
newmo Benim oğlum zaten çok huysuz iyice huysuzlandı ve kolundan olurken çok ağlamıştı o halini unutamam
Susuu28_ hassasanne3 benim kizima niyeyse uyku hali uapti huysuzlanmadi herkese huzursuzluk yapmis o kadar bizdemi gariplik vardi ya 2 hafta flan oldu yaptirali
suhedaaaaa Susuu28_ benim oğluma da uyku hali yapmıştı. demek ki vücudunun aşıya verdiği tepki bu önemli değil
hassasanne3 cihanm iki bacaktan bir koldan toplamda sekiz tane aşı var içinde. Çok fazla olması da korkutuyor
balbyrk hassasanne3 ateş vs olmadı ama. Meme reddi oldu 2 hafta sürdü. Aynı aşının ikinci dozunu 4.ayda olduk yine meme reddi oldu bu kez tamamen reddetti