oylesinebiri__ beybitolat gözünüze öyle geliyor olabilir yani doktor kontrolünde doktor ağzına bakıyordur mutlaka biberonu emmek istemiyorsa ağzında yara filan var mi pamukçuk var mi bi bakın biberon reddi de olabilir bir sürü sebebi var şimdi
beybitolat oylesinebiri__ evet randevumuz yarın ama yarına kadar beklemeye korktuğum için burada sormak istedim. Teşekkür ederim 🙏
oylesinebiri__ beybitolat rica ederim inşallah bişey yoktur kendinizi korkutmayin evham yapmamak elde olmuyor bazen ama doktorlar iyiki var ❤️
durubebek_ beybitolat tam dediğiniz günlerde benim bebeğimde de farkettim damak öyle olsa da diş hemen çıkmıyor ama diş sancıları baslamış olabilir benim kızım şimdi tam 4 aylık sürekli bir seyler ısırıyor emziği bile bir doktorunuza sorun ama tuhaflık göremedim kzıımın damağına karşıdan önden diş şekli gibi kabarık duruyor
beybitolat durubebek_ çok teşekkür ederim ben diş için değilde allah korusun damağı şişti yada düştü gibi korktum allah vermesin. Yorumunuz için çok saolun🙏
durubebek_ beybitolat sanmıyorum benim de aklıma direk diş geldi diş zamanları damak da değişiklik oluyor
mervearasugur Bebeğimin damağındaki garipliği araştırırken bu yazınıza denk geldim benim bebeğimin de damağı aynen bu şekilde diş eti kısmı değil de damak kısmı iki yandan şiş aynı sizinki gibi size ne dediler bu durum normal miymiş? 4 ay 8 günlük bebeğim
beybitolat mervearasugur evet canım normali buymuş zaten 😂 bende çok paniklemiştim ama hiç bişey yok yani