iremmakkk Oğlum sadece hastanede ilk gün kundak yaptirdi o da hemşirelere, bize asla yaptırmadı hiçbir zaman da zorlamadik yapmadık, şimdi 13.5 aylık hala hic sıkıntıya gelemez zaten 35 haftalık doğdu ordan da belliydi sıkıntıya sıkıya gelemeyecegi😁 2.5 ay koynumda kucağımızda uyudu önce reflu yatağına sonra da park yatağına alıştı çok şükür hala düzenimiz de aynı 😊