Berra Benim kızım sadece anne sütü ile besleniyor ama hiç göğsümü almadı. Ne yaptıysam fayda etmedi. Sürekli sağarak veriyorum. Kilo alımı geçen ay 500 gr. İdi. Doktorum kalitesiz süt olmaz ama sütün değerini daha da artırıcı bir şey deneyelim, dedi. Ve Müge o ay 850 gr. aldı. İsterseniz siz de konuşun bir doktorunuzla. Aptamil Eoprotin. Küçücük bir kutu. 200 ml. 155 lira. Bir hafta gidiyor. Her 25 cc anne sütüne bir ölçek ekleniyor. 100 cc. 4 ölçek gibi yani. Ölçeği minicik. Çok güzel bir kokusu var. Müge bayılıyor. Hiç kimse bilmiyor eczaneler bu ne diye soruyor hatta. Biz çok faydasını gördük iki ay kullandık. Protein tozu olduğu için güzel kilo aldı. Öyle mama gibi şişirmiyor. Müge tam ideal kiloda gidiyor. 🙏🏻☺️