rmyss11 Kızlar doğum yapalı bir hafta oldu. Bugun göğsümün bi tarafını sıkınca ucundan sarıca bir sıvı gelıyor boyle süt gibi değil sarıca neyse bilemedim bide yara ucu ondan mı onu da bilemedim yardımcı olur musunuz
linamom3 rmyss11 kolostrum sütü sakın sağıp atmayın yeni doğum yaptığınızda gelir bebek için çok yararlıdır emziremiyorsanız bile sağarak vermeye çalışın