Yıllarca beklediğim bebeğim dünyaya geldi ve bugün 1 yaşında oldu, saat 00.00 olduğunda gözlerim dolarak öptüm onu. Buraya hatıra olsun diye yazmak istedim. Canım kızım seni çok seviyorum, iyi ki doğdun. Bütün o tedavilere ve riskli geçen hamileliğime değer güzel gülüşün, o mis kokun.