Aylarca bu sıkıntıyı çektim en son uyku denen bir şey kalmayınca nörolojiye gitmiştim,orada Feritin eksikliğinden kaynaklı olduğu çıkmıştı. birkaç ay demir ilacı kullanmıştım çok kısa bir sürede düzelmişti çok şükür. gerçekten insanı delirten bir şey umarım bir an önce kurtulursunuz