pembikmom
Her gün süpürge açıyorum. Kahvaltı ve akşam yemeğinden sonra.
İki çocuklu olunca hafta da bir siliyorum artık yerleri de😌(çocuktan önce her gün yapardım😂)
3 günde bir toz alma.
Hafta 3 net çamaşır asma,katlama. Hatta bazen hafta da 4 kere bile açıldığı oluyor
WC ve banyo her gün yıkanıyor zaten.
Her akşam yemeğinden sonra mutfak dolapları ve ocak silerim. Bulaşık makinasını çalıştırır çıkarım artık mutfaktan:)
Koltukları yılda bir kere koltuk yıkamacı yıkıyor halılar da aynı. Zaten koltuklar da örtü kullanıyorum.
Bulaşık makinasını kahvaltı hazırlarken yani pişerken hemen yerlerine koyuyorum.
Akşam yemeği işini de onlar gündüz uyurken hallediyorum hemen.
Perdeleri 3 ayda bir yıkarım. Camları içten silerim çünkü üst kattayız.
Öyle eskisi gibi detaylı yapmıyorum artık çocuklarıma vakit ayırıyorum🧡