linababyy Bende nefret ediyorum. Kızım ilk doğduğunda elinde sigarasıyla çocuğa doğru yaklaştı biri. Hemen arabayı çevirdim. Şimdi ikinci gebeliğim. Yeni bir araba aldım çift yönlü değil ama canavar gibi. Çok konforlu. Tek elle kapanıyor hafif. Çözümü yazın doğacağı için sineklik alarak buldum. Dışarı çıkınca bebek arabası sinekliği takacağım. Arkadaşımda görmüştüm 😄 arabayıda e bebekten aldım. Graco Eezfold markası. Büyük kızım süreli binip içinde uyumak istiyor