Bebeğim 2 ay 10 günlük bugünden beri biraz huzursuzdu uykuları ve beslenmeleri hep kısa kısa oldu. En son birkaç saat önce huzursuzluğu iyice arttı bugün büyük tuvaletini hiç yapmadığı için belki kabız oldu o yüzden huzırsız diye düşündüm ama sonra ateşi de çıkmaya başladı. Uykusuzluktan yorgun düştü ağlaya ağlaya uyudu, ateşini kontrol ediyorum bir çıkıyo bir düşüyo Sizce ne yapmak lazım doktora gidiyim mi bu şekilde takip mi ediyim yarın da sünneti vardı onu da iptal mi etsek diye düşünüyorum. Bebeğimi bu halde görmek beni çok üzüyor :(