Merhaba kızlar canımı sıkan ve beni korkutan bir şeyle karşı karşıyayım belki aranızda benim gibi olanlar vardır diye sormak istedim öncelikle hamile değilim şuan hastayım ama bu rahatsızlığım yaklaşık 1 aydan fazladır 2 aya yakındır var kanım aşırı şiş ve beni rahatsız ediyor nefes alırken oturup dolanırken bile rahatsızlık veriyor bana normalde kilolu bir insanım fakat karnım bu kadar şiş değildi bende neden olduğunu bilmedim sizce neden böyledir fikri olan varmı veya doktor önerisi olan varmı hangi doktora gitmem lazım sizce lütfen yardımcı olun 🥹