Merhaba bebeğim 1 yaş 2 aylık doğduğundan beri huysuz sürekli ağlayan bir bebek gazı bitti ama huysuz ağlamalar başladı hep bi mızmız bazen gözünden yaş bile gelmeden bağırıyor o kadar yoruldum ki bende stresli biriyim normalde yanımda destekçim yok eşim desen iyi hoş da bazen bir iki arkadaşı ile etkinlik yapsa cinlerim tepeme çıkıyor daha çok geriliyorum ailem de bebek seni istiyor ağlıyor diye elini taş altına kimse atmıyor anlayacağınız uykusunda beni ister babayı istemiyor bende artık stres yönetemiyorum o ağladığı zaman bazen bende çığlık atıyorum yada vurmak istiyorum ya istediği bişey olmayınca ağlıyor yemek istemiyor ağlıyor altını değişiyorum oyun yapıyor kaçmaya çalışıyor evet bunlar normal şeyler ama artık çok yoruldum bu günleri kötü geçirmek istemiyorum elimden geleni yapıyorum ne yapabilirim başka benim gibi anneler varmı lütfen yardım edin