yeni_anne__ Yazz geldi artık oda sıcaklığı kombı vs kapalı 25 26 derece oluyorr nasıl giydirmek lazım kolsuz zıbın ince alt üst yapıyorum 3 aylık
yeni_anne__ betul97_ bilmiyorumm o kadar alışkanlık olmuş ki kış bebegiydı sankı öyle dediğiniz gibi yapsam hasta olacak gibi düşünüyorum korkuyorum