Bebeklerde dönem dönem oluyormuş böyle şeyler. Ekran muhabbeti çocukları etkiliyor bir de baya gerçekten, veriyorsanız.
Benim kız çok güzel konuşuyordu, çizgi film izlemeye sardı bi dönem. O ara kekelemeye başladı, ekranı kesip sürekli sohbet ettikçe toparladı tekrar