nilit akd240_ merhaba, benim bebeğim de öyleydi, daha birkaç haftalıkken başladık kıvranmalara, alerjik bebek idi, karın ağrısı ve gaz çekiyormuş yavrum, sizin bebek umarım ki öyle değildir ama aklınızda bulunsun diye belirtmek istedim🌸
akd240_ ruveyda0 ama herhangi bir belirtisi yoksa sancı olsa şiddetli ağlamaları vesaire olur bu durum bizde yok gaz mi bilemedim
akd240_ rain1346 ama herhangi bir belirtisi yoksa sancı olsa şiddetli ağlamaları vesaire olur bu durum bizde yok gaz mi bilemedim
MayaliHamur Gazlı şeyler yememelisiniz ve bebeğe gaz masajı yapıp gaz damlası ve probiyotik kullanırsanız süreç daha kolay olur.. birde sağlıkocağınıj verdiği d vitaminini kullanmayın oda gaz ve huzursuzluk yapıyor.. imkanınız varsa ocean felan alın
akd240_ MayaliHamur ama herhangi bir belirtisi yoksa sancı olsa şiddetli ağlamaları vesaire olur bu durum bizde yok gaz mi bilemedim
goktugsmomi MayaliHamur sağlık ocağının verdiği d vitamininin gaz yaptığını nereden öğrendiniz kesinliği var mı? Ona göre ben de değiştireyim. İlk defa sizden duyuyorum da
akd240_ nilit ama hiç bir belirtisini yaşamıyoruz sadece karnı şiş eğer sancisi olsa bu bebek çok şiddetli ağlamaları vesaire olur bu durum bizde yok gaz mi bilemedim o yüzden
MayaliHamur akd240_ nasıl yani şişlik vat ama gaz belirtisi yokmu? Huzursuzluk ayaklarını karnına çekme ağlama? O zaman bir doktora götürün içiniz rahat etsin bende bilemedim şimdi
ciomomss yani öyle bir şişlik görsem benim de aklıma ilk gaz dolduğu gelir ama illa ki ağlar sancı çeker bi hareketiyle belli eder her zaman mı dedğiniz gibi şişik yoksa beslendikten hemen sonra falan mı oluyo
gokcemsfg goktugsmomi bunu çoğu anne söyler. Özelde muayene olduğumuz doktor bize direk ocean önermişti
MayaliHamur goktugsmomi forumda dada annelere sorabilirsiniz… yinede siz bilirsiniz.. birde sabah saatinde tok karnına vermek gerekiyor
meryemsultan54 goktugsmomi bizim doktorumuzda sağlık ocagının verdiğin içinde ayçiçek yağı oldugunu gaz yapacagını söledi o yüzden kullanmıyoruz o markayı
gokcemsfg At kişniyor gibi sesler çıkarıyorsa yatakta kıvranıyorsa ayaklarını kendine doğru çekiyorsa ek belirti olarak gazdır ille ağlamasına gerek yok