6 ay 10 günlük bebeğim üst solunum enfeksiyonu oldu çok dolu bir öksürük burun hırıltısı asla aç aç bitmeyen sonunda antibiyotiğe başladık ama 3 gündür neredeyse emmiyor bir iki çekip bırakıyor. Sütüm azalacak diye çok korkuyorum bu yönden çiş sayısı da baya düştü zaten emmediği için böyle durumlar geçiren ve sonrasında emme de süt üretimi düzelen oldu mu