Kızlar oradan birkaç tane ürün aldım. Aynı gün kargoda diyor ama yarın 3 gün olacak ürünler hala kargolanmadı. ŞikayetVar’da bunun gibi bir sürü şey okudum. Ürünleri yollamayıp parayı da iade etmiyorlarmış gerildim biraz. Kimisi de geç de olsa geliyor demiş. Siz hiç kendi sattıkları Premium ürünlerden alım yaptınız mı?