Tuba0404 net influenza biz 3 hafta önce olduk hala kontrole gidiyoruz ateşte 40 ı gördük bi ton ilaç kullandık bence özele gidip mutlaka test yaptırın ben 650 ₺ yaptırdım Dolven calpol düşürmüyor ateşi çok yüksek ve bebeğim kilolu olduğu için serumda takamadılar fitil attılar 10 dakikaya ateşi düştü fitilide reçete etti evde de yükselince attık bence direk fitil atın çünkü ateş tehlikeli malesef ki bu ay için 39.3 aşırı yüksek bi Ateş benim oğlumda 16 aylık