ascicek ben yaklaşık 7 ay önce taktirmistim acısı yok denecek kadar az sadece bir sızlama oluyor ama benim adetimin duzeni alt üst oldu normalde adetim 4 gün sürerdi şimdi 9/10 gün oluyor ilk üç dört günde aşırı derecede kanamam oluyor doktor çıkartalım dedi biraz daha idare edeceğim