2prensannes2 Kızösr bebeğim 3atlık olmak üzere sanki bi gözünün bebeği diğerinden çok çok zor fark edilecek kdar büyük gibi yani eşime söyledim nasıl farkettin bunu o kadar az ki 0000.0bilmem kaç mm dir yani takıntılısın diyo bana çok az varsada bile normaldir diyo ben mi abartıyorm netten araştırdım zaten hep bu araştırmalar bizi delirtiyo ama konu evlat olunca tereddüt etmemek elde değil herneyse araştırma sonucu anizokori diye bi hastalım olabilir diyo iyi huylu suda var kötü de ama eşitsizliğin fark edilir derece olması ve başka belirtilerde olması gerek en net sonuç muayene de belli olur ama şuan kücük ölçüm de yapılmıyor 1 yaşa kadar beklicez sanırım. Acaba her bebekte mi var Nolur bebeklerimizin kontrol edip yazar mısınız?? Işıkta farklı reaksiyon gösteriyomus, loş işıkta özellikle… Bekliyorum
ayisit 2prensannes2 bebeklerin gözleri o aylarda zaten tam anlamıyla bizimkiler gibi olmaz. 1 yaşına kadar beklemelisiniz. Google’dan bakarsanız iyice kafanız karışır.
Mercan12 Ben kendimi takıntılı sanırdım benden daha takıntılılarida varmış :). Canım bence hicbiseysi yok bebisinin sana öyle geliyor, fazla inceledigin bence, ama yinede için rahat etsin istiyorsan bi doktora götür.
2prensannes2 Mercan12 gebelik öncesi anksiyete başlangıcı obsesif kompülsif dedi zaten bana depremde ailemin evi yıkıldı ondan sonra bu hale geldim panik atak oldum belkide ondan korkudan yatamadım stres üzüntü iyi bişy değil ama elinde olmuyo insanın çok zor bi durum keşke takmasam bu arada görsel nasıl ekleniyor
momofmirankaran 2prensannes2 ne alakaaa ne alakaaaaaa benim eşiminde bir gözü büyük bir gözü küçük turp gibi maşallah bebişi incelemeyi bırakın ve sevmenin erişilmez mutluluğuna doymaya çalışın 🌸
momofmirankaran 2prensannes2 ayrıca doktor değilim ama gözlerinde hiçbir şey fark edilmiyor kaldı ki bu aylarda çok normal
2prensannes2 momofmirankaran inşallah 🤲🏻 aslında izin vermiyor ışık denk geliyor yakalayamıyorum net bazen bi sağ büyük oluyo bazen sol anlamdım bende belkide gelişim ayında normal bu bulgu ama en yakın tarihte muayene ettirmek inş
momofmirankaran 2prensannes2 bence çok normal annesi ama yinede sen bilirsin. Benim oğlumunda bazen öyle oluyor ama ben takılmadım bu duruma sağlıkla büyüsünler inşallah 🌸
2prensannes2 momofmirankaran sağol ya inş o yüzden soruyorum işte acaba herkeste mi bu kdar farklılık vardır diye. seninki kaç aylık
2prensannes2 momofmirankaran maşallah geçtiğine sevindim canım Rabbim muhafaza etsin yavrularımızı inşallah