Baharakbba Merhaba hanımlar oğlum 1 yaşında 20 günlük asla yürümek istemiyor hep emekleme derdinde nasıl yol izlemeliyim fikir verirseniz çok sevinirim
etuerk Baharakbba yani kendi akışıma bırakın bekleyin oğlum da 14. Ayına girince başladı yürümeye. Zaten 18. Aya kadar normal karşılanıyor
maygirl Baharakbba yol flan izlemeyin.birakin kndi haline hazir olunca kndisi yurur.yurume arkadasi alin yeterli
Ss93 Baharakbba Hiçbir şey yapmaya gerek yok, bir gün bakacaksınız koltuk kenarına tutunarak yürümüş, bir gün bakacaksınız ellerini bırakmış yürümüş. :) Şimdilik yaşında da problem yok
ipeksiiimom Baharakbba hiç emeklemeyen bebeğim bi baktım koltuk kenarına kalkmış ayakta duruyor 1 ay içinde pekiştirip bağımsız yürümeye başladı yani akışına bırakın